A vállalkozásod egyszerű és hatékony online miniügyvitele!
Lépj szintet az ügyviteli folyamataid menedzselésében: az Innonesttel egyszerűen és profin küldhetsz árajánlatokat, kezelheted a készleteidet és a projektjeidet. Felejtsd el az Excel táblákat és az e-mailezést!
A vállalkozásod egyszerű és hatékony online miniügyvitele!
Lépj szintet az ügyviteli folyamataid menedzselésében: az Innonesttel egyszerűen és profin küldhetsz árajánlatokat, kezelheted a készleteidet és a projektjeidet. Felejtsd el az Excel táblákat és az e-mailezést!
Mi az Innonest és kiknek ajánljuk?
Ők is az Innonestet választották
Modernizáld a vállalkozásod az Innonesttel! Hogyan?
Hogyan működik a számlázás az Innonestben?
A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből: a program a Számlázz.hu-val tökéletes integrációban működik, vagyis „helyben”, egy kattintással kiállíthatod a számlád.
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető.
A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!!
Próbáld ki ingyen 30 napig!
Gyakori kérdések
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal.
Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz!
Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.
A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz!
Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.
Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!
A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: Smarty csomag (3 490 Ft+áfa-tól/hó VAGY 34 900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (8 990 Ft+áfa/hó VAGY 89 900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.
Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.
A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar, angol, német, cseh, lengyel, szlovák, román, olasz, francia, spanyol nyelveken is.
Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.
Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.
Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.
Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!
Kapcsolódó blogbejegyzések
Regisztrálj az Innonest ingyenes próbaidőszakára!