Tudástár találati lista
A leggyakrabban feltett kérdések és válaszok listája
Miért nincs telefonszámunk?
Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket.
Korábban rendelkeztünk telefonos ügyfélszolgálattal, évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy az online ügyfélszolgálatunkat fejlesztjük tovább nagy erőkkel.
Ennek a törekvésnek az lett az eredménye, hogy valamennyi előfizetéses csomagunkban elérhetővé tettük live chat szolgáltatásunkat, melyen keresztül ügyfélszolgálatunk valós időben válaszolja meg a felmerülő kérdéseket az év minden napján (ünnepnapokon is) 9:00 és 17:00 óra között. A live chat a vezérlőpult jobb alsó sarkában található üzenet ikonra kattintva érhető el.
Sok esetben üzleti témában kerestek minket, könyveléssel, üzletmenettel, pénzügyekkel, szoftverhasználattal kapcsolatos kérdésekkel ami esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, a kollégáid és a könyvelőd is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.
Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.
A Számlázz.hu ügyfélszolgálata az év minden napján (hétvégén és ünnepnapokon is) reggel 8:00 és este 20:00 óra között válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.